Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
Amb les famílies: Començar a escriure. El tipus de lletra és important?
«Jo»: parlem de nosaltres a través de l’art
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Webs
Els vasos comunicants
La lectura i l'escriptura són vasos comunicants. En moments d'aplicació del programa L'impuls de la lectura, del Departament d'Ensenyam...
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagat...
Van arribar a la jubilació fa uns quants anys, però no han deixat mai de sentir-se mestres. Per això, la Dolors Ferrer i la Lupe ...
Quina ficció digital per a quina realitat educativa?
L’article recull les característiques expressives principals que defineixen la ficció digital infantil i juvenil com a esfera cult...