Formar lectors aventurers
La bretxa entre una formació escolar sobre l’estructura narrativa restringida i la complexitat d’aquest recurs a la literatura infa...
Júlia Garcia: «Dels meus viatges he après que no hi ha un tipus únic de pedagogia ni una sola...
Segons el diccionari, viatjar és traslladar-se d’un lloc a un altre, generalment llunyà, per qualsevol mitjà de locomoci&oa...
Fake news
El sentit crític és una habilitat cognitiva bàsica que cal desenvolupar a l’escola. Estem immersos en una societat mo...
Reflexions i orientacions sobre l’educació poètica
En aquest article, s’hi reflexiona sobre la importància que té la poesia en la formació emocional i intel·lectual de...
L´escola que volem a partir del projecte psicomotor que desenvolupem
L’educació psicomotriu és un pilar del projecte educatiu de la nostra escola. Sistematitzem l’educació psicomotriu en...
El circ: un mitjà per treballar les tipologies textuals
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
“Només avui”, un joc que crea vincles
L'actitud interior davant de qualsevol situació de la vida pot marcar una clara diferència entre estar «bé» o estar «incòmode».
De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...