Drets i deures dels infants
Basant-nos en la proposta de rebel·lió 6 del llibre de Francesco Tonnucci Manual de guerrilla urbana (2007), hem generat una dinà...
Com puntua l’alumnat de secundària
La puntuació és un tema complex en el qual intervenen factors sintàctics i discursius, a més de prosòdics. Aquesta ...
Construcció de una màquina eòlica
Practicar les maneres de pensar i de fer ciència aporta una comprensió millor del món i eines valuoses per qüestionar-lo i t...
Biblioteca de Aula: El bosque de los árboles muertos
Pràctiques i identitats dels mestres rurals francesos
Les investigacions recents sobre les pràctiques de les mestres i els mestres que exerceixen en escoles rurals i de muntanya posen de mani...
“El meu nen no llegeix”
Els mestres, els d'avui i els d'ahir, s'enfronten sovint a una afirmació per part dels pares i les mares: «El meu nen no llegeix». La ...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
La cohesió al servei de la cerca del sentit