Les llengües a l'escola
Les llengües a l’escola Reconeixement, distribució i conscienciació Luisa Martín Rojo Universitat Autònoma de Madrid Al...
Tornar… a quina normalitat?
Tornar… a quina normalitat? Encetem, després de dos anys, un curs escolar amb els paràmetres que podem definir mitjançant el term...
Milena en qüestió
En context: Una sessió de pòsters sobre tòpics literaris
Aquest projecte té com a objectiu analitzar i observar els tòpics sobre l’amor a la literatura medieval, al cinema, a la televisi&...
Juguem?
Etimològicament la paraula joc ve del llatí iocus, que significa ‘diversió, esbarjo, broma, passatemps’. El joc &eacu...
«El robatori de la moneda africana»
L’objectiu és acostar els infants a l’art africà mitjançant una de les dimensions que presenta: la seva moneda tradic...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Sentit comú o coneixement professional?
M. Jesús Comellas defensa que el professorat ha de ser valorat per les competències que mostra i el seu saber&n...