Llegir per escriure i escriure per llegir: una webquest sobre el Lazarillo de Tormes
A partir d'una obra de la literatura clàssica espanyola, el Lazarillo de Tormes, l'autora elabora una proposta didàctica de lectura i e...
La perspectiva sociocultural de l'aprenentatge de llengües
La perspectiva sociocultural de l’aprenentatge de llengües Redescobrir, intervenir i implicar l’entorn lingüístic proper Xa...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
Projecte VincularXeducar
Projecte VincularXeducar Anna Gabaldà, Carme Sàez, Gemma Sàlvia Tobias VincularXeducar és un projecte comunitari que entén l&...
Pedagogia de la vida i de la mort
El curs 2019-2020, a l’escola Congrés-Indians vam decidir dur a terme una sèrie d’activitats i dinàmiques que facilit...
La immportàcia del treball competencial a les aules
Entendre el treball competencial a les aules seria la clau perquè tot l’alumnat tingués cabuda a la nostra escola mitjançan...
Notícies d’interès
Marta Perich: L’apoderament és la clau que et fa avançar
L’octubre passat un grup d’estudiants de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona va decidir que havia arribat e...