Noticias de actualidad
e-itinerarios ecológicos. Trabajando diferentes competencias superamos (parte de) la atomizació...
Liliana Aldai
L’argumentació a l’aula: entre el raonament científic i l’opinió social
L'article presenta les possibilitats de l'argumentació a l'aula en general, i a la classe de llengua en particular, tot partint de les d...
Ressenya: Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix
Ressenyes Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix FUNES, J. Barcelona. Eumo, 2019 Jaume Funes, conegut àmpliament en el secto...
Aules segures per a tots i totes: una realitat possible
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es Gran part de la violència que...
L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. La infografia com a recurs ...
L'evidència a la pràctica La infografia com a recurs per promoure l’autoregulació Evidència aplicada L’alumnat s’autoreg...
Un toc sistèmic d’atenció