Imagina, programa, comparteix!
Imagina, programa, comparteix! L’Scratch com a eina d’aprenentatge al servei de la comunitat Susanna Tuset Munné És possible rea...
Què en sobreviu de l´educació quan no hi ha escoles?
Què en sobreviu de l’educació quan el present es veu amenaçat davant de la impossibilitat d’acudir a les escoles? Qu&...
Processos d’innovació i millora en les pràctiques de l’equip d’orientació
El text següent exposa la manera com un centre educatiu amb una àmplia trajectòria en processos d’innovació i millora ...
Quins clàssics triem per a la secundària obligatòria?
Ampliar el corpus més enllà de les fronteres nacionals, seleccionar, d’entre «els grans llibres», els adequats per a c...
Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura
El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipul...
Poemari intercultural
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’innovació que involucra l’ús de les TIC a l’àrea de lleng...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Les geografies literàries i el Mural del País Valencià d´Estellés
Presentem dues propostes didàctiques basades en el coneixement del territori a partir d’alguns poemes extrets del Mural del País V...