El procediment d’anàlisi en la producció de textos: reconstruïr la consigna
Què cal fer per analitzar les produccions escrites dels alumnes i per seleccionar les dimensions a les quals caldrà donar prioritat en e...
Contrast entre textos com a estratègia d’apropament als clàssics
La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...
La memoria afectiva com a clau per a la didàctica de la llengua i de la literatura
En aquest article, hi mostrem els beneficis de l’ús de la memòria afectiva com a punt de partida per a l’ensenyament de la l...
Esport solidari
L’escola Rosella, de Viladecavalls, es defineix com un centre públic obert a la participació i amb voluntat d’educar per la ...
¿Dónde está realmente el problema?
El español literario en la educación secundaria en Francia
Once upon a time…
La sensibilització envers l’aprenentatge de l’anglès a l’educació primària es fonamenta en unes bases ne...