Espai i ambients d’aprenentatge
En l’aprenentatge per ambients l’organització dels espais ajuda a crear connexions entre les diferents experiències educativ...
Treball per ambients
La concepció del treball de l’aula per ambients permet adaptar l’espai en funció de l’enfocament didàctic i de ...
Educació inclusiva o barbàrie
L'educació inclusiva està garantida a l’ordenament jurídic espanyol des de l’any 2008, que estableix que totes les pe...
Frato
El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
La reflexió sociolingüística a les aules de primària i secundària
En aquest article es proposen una sèrie d’activitats per fer a les aules de primària i secundària, adreçades a promo...
La intertextualidad en el aula de español como lengua extranjera
El carácter intertextual de las manifestaciones artísticasintertextuali-dadApolo y Dafne Cristo de Velázquez , Cuentos de Eva Luna , L...
“Conecta’t però no de qualsevol manera”