De «Las hilanderas» de Velázquez a las fábulas de Ovidio: el texto expositivo en educación s...
L'autora d'aquest capítol està convençuda que la història de l'art mereix conèixer-se i que els seus alumnes i les ...
¿Cómo enseñar y evaluar competencias básicas desde el área de educación física?
Sobre las competencias básicas y la educación físicaLa LOE y su desarrollo normativo aportan un nuevo elemento curricular: las compete...
Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...
Leyendo carteles. Una propuesta para el aprendizaje de la lectura y la escritura
En el Colegio Público Jesús ya hace algunos años que trabajamos la lectura y la escritura desde la perspectiva constructivista, siguie...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (I)
Va de… Escoltem realment els interessos de les nenes i els nens?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
L´Espai Cràter, un viatge al centre de la vida
L’Espai Cràter, un viatge al centre de la vida Xevi Collell, Clara Llobet L’Espai Cràter és un centre expositiu multidiscip...
Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...