Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre… de la tempesta
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre... de la tempesta David Altimir Sans Mestre a l’escola Les Pinediques. Taradel...
Els àpats.
Els àpats constitueixen el moment de trobada i d'aturada de les activitats diàries. És l'estona durant la qual es satisfan necessitats...
Reforcem el model d’escola catalana
Per arrodonir.
Aquest article ofereix un recull de llibres sobre les aplicacions i experiències dels principis de Pikler-Lóczy i la descoberta d'un ma...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
Creus que la mestra o el mestre d’educació especial ha de treballar dintre de l’aula ordinària ...
La visualització, una bona estratègia per a l’aprenentatge
Diferents activitats d’aula mostren bones pràctiques que preparen el cos i la ment per a l’aprenentatge. Saber col·locar el ...
Pistas para la evaluación: Autoevaluación.