Creación de una performance por pequeños artistas
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
L´ensenyament de l´escriptura teatral: el teatre breu com a recurs
L’escriptura de textos teatrals motiva l’alumnat a expressar les preocupacions que pateix, els conflictes que ha de resoldre o les il&mid...
Eva Aguado, maestra y colaboradora de la FMRP de Madrid. «¡Así es la vida!»
Carmen Tamarit: «Ens preparen molt bé, però després no se’ns reconeix la tasca educativa»
Parlo amb la Carmen Tamarit en una de les pauses que fa mentre estudia. Quatre anys enrere, aquesta formadora valenciana de primer cicle ...
Experimentamos con el románico
Amb les famílies: Observar per compartir
Exprimiendo el dossier
¿Por qué CAMform?CAMform, CAMform¿Cómo es y cómo se utiliza CAMform?CAMformObjetivos: la autoevaluación en los objetivos promueve u...