Pistes per a l’avaluació.
El present article, parla sobre l'escala de desenvolupament motor segons Pikler. Læevolució de les posicions estables i les posicions i...
L’essencialitat de renaturalitzar l’educació
L’essencialitat de renaturalitzar l’educació Escola del Bosc de La Garrotxa (Girona) Escola del Bosc d’Espinelves (Girona) Esco...
Les pedres: El pes del nom.
Læactivitat que descrivim a continuació està situada en el marc de la lectoescriptura. Læobjectiu que persegueix és acostar læinfan...
Educació científica: “És el temps que has perdut amb la rosa, el que la fa tan important”...
Aprendre ciència té a veure amb fer-la, i la fan persones. Pensar creativament aporta una amplitud d'enfocaments per resoldre problemes...
Saci Pererê llega al aula de cinco años
Desde que iniciaron la escolaridad, este grupo de doce niños y niñas de cinco años tiene en su horario semanal una sesión de filosof...
Diàleg visual i creativitat social
La creativitat social és la capacitat dels individus de pensar el món de maneres diferents. Ajuda a crear uns altres mons i a soluciona...
El vídeo digital en nuestra aula
El mundo de las imágenes y el vídeo digitalLos docentes enseñamos a leer (analizar y entender) imágenes y a escribir (manipular y cre...
Trabenco, ahir i avui
Trabenco significa «TRABajadores EN Cooperativa». El nostre col·legi públic va néixer el curs 1972-1973 en un barri o...