Control del progrés de la comprensió lectora
De la realitat plurilingüística del nostre centre, l'escola Garona de Vielha, sorgeix la necessitat que llegir i comprendre en qualsevo...
On han quedat els valors
En aquest article d'opinió, Rosa Guitart es pregunta per què i per a què eduquem.
Les places de les escoles a Cardedeu: punt de trobada familiar
Les places de les escoles a Cardedeu: punt de trobada familiar A Cardedeu s’ha intentat que cada escola pública tingui al costat una pla&...
Eva Aguado, mestra i col·laboradora de la FMRP de Madrid. “Així és la vida!”
Fa vint anys que té l’ofici de mestra i, actualment, ensenya en una escola rural on acudeixen infants de 3 anys fins a infants de 8......
Enseñar a aprender: ¿ejercicios o problemas?
Laura, la estudiante del artículo precedente, ha sacado finalmente una buena nota en el examen de geografía, y ahora está centrando su...
Taller de economía
Aprendiendo a aprender música: la emoción como guía
¿Por qué aprender a aprender?En el contexto del grupo de trabajo tutelado para diseñar estas propuestas, en concreto las clases de did...
Ressenya: Escrivim: Seqüències didàctiques per a l’escola