Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...
El concepte d’autonomia en el desenvolupament infantil primerenc.
Els abordatges dels nens amb trastorns del desenvolupament en la protoinfància, tant a nivell de la criança, com de l'educació o de la...
Rock Band en el aula de música
nativos digitales , inmigrantes digitales, chat, blogs, chatsComo es bien sabido, los adolescentes ocupan una importante parte de su tiem...
Confinando derechos. De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia
Confinando derechos De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia Jaume Funes Psicólogo y educador No tenemos escuelas...
Tertúlia literària a Twiter
L’article fa una proposta de tertúlia digital per tal d’aprofundir la formació literària dels estudiants de batxiller...
Emmi Pikler: La competència motriu del bebé és possible quan canvia la mirada de la persona ad...
Emmi Pikler ha llegat un llarg i complex treball científic que avala una pràctica educativa basada en el valor dels fets quotidians i o...
Códigos QR como propuesta de trabajo desde el área de música
Las posibilidades de aprendizaje a través de dispositivos móviles (m-learning) está cada vez más en el punto de mira de empresas, doc...
Lectura i Twitter: la tertúlia @llegimipiulem
L’article analitza la tertúlia @llegimipiulem i mostra les possibilitats de la xarxa social Twitter com a espai per a conversar sobre lit...