Parlar abans d'escriure i pensar abans de parlar
Parlar abans d’escriure i pensar abans de parlar Alícia Santolària Orrios, Susana Sánchez Rodríguez Es presenten situacions ...
Eines de connexió família-escola a través de la pedagogia de la cura
La pandèmia ha generat de manera abrupta la necessitat de mantenir la connexió amb els estudiants i les seves famílies. La innova...
L’avaluació a l’àrea lingüística
Disposem d’aportacions sobre l’avaluació a l’àrea de llengües que qüestionen el que s’havia fet fins a...
«Fa molt i molt de temps…»
Sessió de filosofia en un grup de segon de primària format per deu nens i onze nenes de 7 i 8 anys al CEIP Ruperto Chapí, de Vill...
Còmics i seqüències didàctiques per a l´aprenentatge de la lingüística
Còmics i seqüències didàctiques per a l’aprenentatge de la lingüística Marina Casadellà Universitat de Girona...
Jornades STEAM amb les famílies
Entenem que l’alfabetització STEAM té sentit quan involucra els diferents agents de la comunitat educativa. Les famílies re...
L’avaluació per competències
Les cooperatives escolars: aprenentatge producció i aprenentatge servei. Una estratègia per al...
L’aprenentatge cooperatiu troba una via d’aprofundiment a través de l’aprenentatge producció i l’aprenentatge se...