Què em vols, poesia? O de com podem alimentar l’ànima amb paraules
Al col·legi Verdemar, de Santander, s’omplen cada any molts fulls de paper amb poemes i versos. N’hi ha uns que ofereixen ritme i m...
Retalls
El foment de l’emprenedoria a l’escola rural
El projecte RuralActiva neix per impulsar l'emprenedoria als territoris rurals catalans. Una estratègia de futur bàsica és el foment d...
El currículum i la programació de llengua i literatura
L'objectiu d'aquest article és abordar els aspectes fonamentals del currículum vigent (LOE) de llengua i literatura, oferir una línia ...
Conocer lo pequeño para comprender lo grande
Tinkering: de la mà al pensament
Tinkering: de la mà al pensament Ane Arribillaga Sagastibeltza, Mari Jose Velasco García, Begoña Sabuqui Labiano A la proposta de tinke...
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
Conèixer, descobrir i aprendre junts a través de la ciència
Una situació quotidiana com que un infant porti un bastó permet que la mestra generi una situació d'aprenentatge al voltant del centre...