Preguntes obertes a la noció de «competència».
A partir de l'anàlisi de la noció de competència des de la psicologia sociocultural, l'article planteja un seguit d'interrogants sobre...
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Imaginar la historia: una cuestión de imágenes
Coaching educatiu amb els docents
El docent que treballa des del marc del coaching educatiu és un coach, és a dir, té el coneixement de les tècniques i de l...
La introducción de las fuentes primarias en los materiales de enseñanza-aprendizaje de la historia
Covid-19 i lletrisme
Covid-19 i lletrisme Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona La covid-19 ha modificat les pràctiques lletrades. Revisem algune...
Discurs, ideologia i educació
Saber construir i interpretar, amb criteri i encert, els discursos que sorgeixen durant les nostres activitats socials i culturals demana...
Claudio Naranjo: «Qui sap més d’educació són els educadors»
Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportac...