L’ensenyament de la literatura a l’ESO: primeres preguntes
En el present article, s'hi proposa una reflexió adreçada als professionals novells, prèvia a qualsevol intervenció en l'ensenyament ...
Conocerse para el presente y orientarse para el futuro¿Qué aprenderán?¿Cómo aplicarlo en el aula?...
Conocerse para el presente y orientarse para el futuro Se propone utilizar el género discursivo del autorretrato para analizar los intere...
El ukelele en la escuela rural
Pràctiques literàries en contextos de tancament
Enfront dels enormes desafiaments que representa l’educació a la presó, nombroses experiències, fins i tot projectes autoge...
Queremos MusicArte, una proposta de treball interdisciplinari
Queremos MusicArte és un projecte col·laboratiu que, fent ús de les TIC i de les arts (fonamentalment música i plàs...
La gramàtica com a eina d’aprenentatge de l’escriptura i millora de la comprensió lectora...
L'article presenta una experiència realitzada amb alumnes de quart d'ESO sobre una proposta gramatical basada en la lingüística cognit...
Aprendizaje socioemocional y educación musical
El viatge del mentor
La hipòtesi en base a la qual es va realitzar aquesta proposta era que com més experiència amb la literatura juvenil conquer&iacu...