Recursos per a l’aula: Rebranding
Es presenta una activitat de motivació a partir de l’anàlisi de logotips de diverses marques que coneix l’alumnat. Despr&eac...
Ioga a l´escola
En aquest article, s’hi presenta una experiència desenvolupada al col·legi públic Gesta 1, d’Oviedo, basada en la imp...
L’argumentació publicitària: les paraules del desig
La comunicació publicitària es caracteritza per la voluntat d'incidir sobre el comportament dels consumidors, tot utilitzant un ventall...
L´aprenentatge cooperatiu, plataforma per a una escola que aprèn
La investigació socioeducativa ha demostrat que s’aprèn més i millor mitjançant la cooperació, activitat que ...
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de las vivencias más m&...
Com creem línia d’escola des del cicle inicial?
Competencia digital en un aula DUA
Competencia digital en un aula DUA «Un DUA de cole» María Antonia Barceló Martínez La tecnología nunca puede ser un cont...
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...