Imaginant el Romanticisme
Per aconseguir un bon aprenentatge dels continguts de literatura castellana a ESO i batxillerat és imprescindible que l’alumnat conegui i...
Recursos per a l’aula: Leoteca: nou espai de foment de la lectura
La Leoteca és una xarxa social per a infants d’entre 6 i 12 anys, professorat i pares, on es poden compartir lectures amb una comunitat l...
Escriure a través del currículum
L’escriptura acadèmica és el sistema semiòtic principal utilitzat a l’ensenyament secundari per delimitar una idea, c...
Trobades
VIII Congrés Internacional sobre l’Ensenyament de l’Espanyol Coimbra (Portugal), 30 de juny i 1 i 2 de juliol de 2022 La Facultat de ...
El mirall de la lectura: antiherois a l´era digital
Al present article s’hi descriu el desenvolupament d’un projecte de lectoescriptura portat a terme amb alumnat de tercer d’ESO, amb ...
Materials a examen: ¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?
A continuació es valora el recurs educatiu obert (REO) "¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?", que forma part del projec...
Escriure per pensar i persuadir
Un dels objectius fonamentals en l’ensenyament de la comunicació escrita és que l’alumnat sigui capaç de construir un...
El Monte de las Ánimas: un podcast de llegenda
La proposta didàctica següent té com a objectiu treballar l’expressió oral a partir d’una llegenda de Bécquer. Aq...