Per què insistim en conversar per aprendre ciències?
En aquest article, hi defensem la necessitat de conversar per aprendre ciències a partir d'exemples i reflexions extrets d'una recerca e...
Recursos per a l'aula: Compartint experiències lectores a través de la MetroMapMaker
Compartint experiències lectores a través de la MetroMapMaker L’hàbit i el gust lector dels estudiants s’ha de projectar en...
Aprendre matemàtiques a secundària a través de l’anglès
El present escrit és una mostra d'algunes de les activitats AICLE, de matemàtiques a través de l'anglès, dutes a terme amb alumnes de...
«De gran vull ser…». L´argumentació oral (i escrita) pas a pas
«De gran vull ser...». L’argumentació oral (i escrita) pas a pas Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol L’art...
L’educació com un acte d’amor
En aquest article d'opinió, Alejandro Dolz reflexiona sobre la necessitat que els professionals acompanyin la seva tasca&nb...
Material complementari. Taules de programació: Tinkering: de la mà al pensament
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació reproduïm les taules de programació de la proposta didàctic...
Juguem amb els tòpics literaris i avaluem un lapbook
Juguem amb els tòpics literaris i avaluem un lapbook Presentem dues activitats per treballar amb audiovisuals els tòpics literaris i les ...
Algunas metáforas y un oxímoron