Llegir, escriure i imaginar mons possibles
En aquest article es comparteix una experiència didàctica al voltant de l’escriptura realitzada a Pereira (Colòmbia), en qu...
Crònica: IV Writing Research Across Borders (WRAB 2017)
Històries de vida en educació: un balanç
En aquest article, se situa en context la investigació biograficonarrativa i les històries de vida com a formes de subjectivació,...
Proyectos para aprender lengua
Aquest capítol aborda la metodologia del treball per projectes a primària i secundària, mostrant alguns aspectes d’aquesta ...
Les destreses lectores i els mapes per satèl·lit
El tema de l’article s’emmarca en l’alfabetització en una segona llengua de persones adultes immigrants dintre de l’edu...
Ressenya: Escribir a través del Currículum
Proyectos de lengua entre la teoría y la práctica
Aquest capítol consta de dues parts: a la primera, s’explicita el conjunt de referents que conflueixen en la tasca per projectes i, a la ...
Ensenyar llengües des d’un enfocament metodològic global
El sistema educatiu de Catalunya incorpora el tractament integrat de les llengües (TIL) i el tractament integrat de les llengües amb els ...