Ensenyament de l’adjectiu a l’escola secundària
Malgrat que, a les darreres dècades, l’adjectiu ha estat objecte d’estudi de la gramàtica, les aportacions emanades de la in...
Aproximaciones teóricas a la producción escrita: de la codificación a la práctica letrada
Els rols i estereotips de gènere a l’àlbum il·lustrat
Proposta metodològica d’aula Aránzazu Sanz Tejeda Universitat de València La reflexió a l’aula sobre aspectes de g...
En context: Objectiu: sobreviure. Battle royale, de la literatura distòpica a Fortnite
Objectiu: sobreviure. Battle royale, de la literatura distòpica a Fortnite A continuació es proposen dues activitats complementàries qu...
Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...
Del papel a la pantalla y del aula a la nube. Ideas para dinamizar la expresión escrita en secun...
Tertúlia literària a Twiter
L’article fa una proposta de tertúlia digital per tal d’aprofundir la formació literària dels estudiants de batxiller...
Un proyecto de escritura a partir de un trabajo de investigación