Característiques de les proves competencials en contextos no escolars
L’objectiu d’aquest article és aportar una mica de llum a les proves que avaluen la competència lingüística comu...
La argumentación contribuye a competencias básicas y objetos generales de la educación
Per què és important aprendre a argumentar? De quina manera contribueix l’argumentació als objectius de l’educaci&oac...
El dret a l’educació: un dret universal en risc
Llegir el món
Llegir el món La formació de lectors crítics Eleonora Achugar, Carlos Lomas Consell de Direcció d’ARTICLES L’autè...
Els aprenentatges lingüístics en altres disciplines
L'estudi d'una llengua segueix tres grans eixos: la història, les estructures i els usos. Si el primer i el segon corresponen, bàsicame...
Lectura crítica i equitat de gènere a primària
Lectura crítica i equitat de gènere a primària María Trinidad Gómez Fundació Universitària San Gil (Colòmbia) ...
Per què insistim en conversar per aprendre ciències?
En aquest article, hi defensem la necessitat de conversar per aprendre ciències a partir d'exemples i reflexions extrets d'una recerca e...
Recursos per a l'aula: Compartint experiències lectores a través de la MetroMapMaker
Compartint experiències lectores a través de la MetroMapMaker L’hàbit i el gust lector dels estudiants s’ha de projectar en...