L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
Conversant en rotllana: gestió d´impulsos
Il·lusions i desil·lusions. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Pistes per a l’avaluació: Detecció: quan cal preguntar-se per què un infant fa el que fa?
Els contes, aventures per conèixer el món
Al present article es parteix de la importància del conte a l’educació infantil, no solament com a recurs per expressar les emocio...
De l´escola infantil Turtziozko Eskola, del CEIP Teresa Íñigo de Toro i del CEIP Pedro Garfias
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....