Taller d’escriptura: el procés d’escriure una carta
L’equip de mestres de l’escola La Marina, de l’Hospitalet de Llobregat, ha anat evolucionant entorn de la concepció de l&rsqu...
I si ens atrevim a canviar? El programa Escoles + Sostenibles de Barcelona
El programa Escoles + Sostenibles (E+S) és hereu de l’Agenda 21 Escolar de Barcelona, una iniciativa dirigida als centres educatius que e...
L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
Camins escolars: cap a una aula de natura inclusiva
Possibilitar la presència de tot el grup classe en activitats de senderisme escolar tot aprenent i caminant junts és el repte que us pro...
El valor educatiu de l’esport paralímpic en el currículum d’educació física
Aquest article analitza el valor educatiu i sensibilitzador de l’esport paralímpic per a tot l’alumnat, independentment de si t&eac...
Ressenyes
Ressenyes Els colors de la neu: Les llengües, les persones i el món COMELLAS CASANOVA, P.; JUNYENT FIGUERAS, M.C. Barcelona. Eumo Edito...