Institut Escola La Mina, connectat amb l’entorn per a la igualtat d’oportunitats
El projecte educatiu de l’Institut Escola La Mina contempla la dimensió social i educativa de l’aprenentatge connectant l’act...
Crònica: Congram19, el congrés sobre ensenyament de la gramàtica que ja és un referent en l´...
Sergi del Moral: “Al betacamp no hi ha els rols d’expert-aprenent, i això xoca”
Fill de mestres, tot i haver realitzat la llicenciatura de Matemàtiques, a Sergi del Moral sempre li havia interessat la docència, per&o...
Convivència en positiu
El treball per projectes amb les TIC a l’àrea de llengua i literatura
Educadors socials, agents nous d’intervenció socioeducativa
En diverses comunitats autònomes, hi trobem experiències en les quals l’educador social està treballant en centres escolars...
EN LÍNI@: Les retallades en educació
Comentaris a la web a l'article «Retallades sí, però quines?», d'Ignasi Vila (UdG).
Urbanismo sostenible en educación plástica y visual: ¿Cómo salvar la ciudad?