Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
Formació de pares i mares
Les AMPA ofereixen, als pares i mares, un canal de participació a l’escola i un camí per implicar-se en l’educació de...
La participació de l’alumnat de segon d’ESO en la confecció del projecte lingüístic de centre...
L’article presenta una experiència de treball col·laboratiu amb alumnes de segon d’ESO per dur a terme un estudi socioling&u...
Un fracàs ben perillós
Dues infermeres amigues treballen amb adolescents en una ciutat propera. Fa temps que recullen dades i que fan observacions i, de tant en...
Els reptes educatius del segle XXI per una mestra que comença
D'una banda, l'escola segueix sent la institució per excellència per educar els nostres ciutadans i ciutadanes. D'altra banda, sembla q...
Descongelar la palabra escrita
El teatro es un lugar de encuentro; un lugar de diálogo vivo, único e inimitable que habla de la sociedad y sus tragedias, del hombre, ...
¿Qué podemos hacer para mejorar la participación en los equipos de profesoras y profesores?
Treball per ambients
La concepció del treball de l’aula per ambients permet adaptar l’espai en funció de l’enfocament didàctic i de ...