No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Fundamentos para una enseñanza comunicativa del lenguaje
En aquest capítol s’aborda el que coneixem com a enfocament comunicatiu de l’ensenyament del llenguatge, concepte introduït a ...
LOMCE: que no ens aixequin la camisa!
Des objets enseignés en classe de français.
Humor
Trobades
VIII Congrés Internacional sobre l’Ensenyament de l’Espanyol Coimbra (Portugal), 30 de juny i 1 i 2 de juliol de 2022 La Facultat de ...
El mirall de la lectura: antiherois a l´era digital
Al present article s’hi descriu el desenvolupament d’un projecte de lectoescriptura portat a terme amb alumnat de tercer d’ESO, amb ...
Materials a examen: ¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?
A continuació es valora el recurs educatiu obert (REO) "¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?", que forma part del projec...