Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Els cent llenguatges de les flors. Treballar la competència lingüística
Aprenentatge basat en projectes
L’aprenentatge basat en projectes és una proposta educativa amb una àmplia tradició, tant en literatura pedagògica c...
Ressenya: Leer en el centro escolar
Sobre la competencia comunicativa
Al començament de la dècada de 1970, i en el context de les investigacions de la sociolingüística i de l’etnografia de...
L’assessorament: empoderar les mestres i els mestres
En aquest article d'opinió, Diana Sanfeliu reflexiona sobre l'assessorament als mestres per part dels professionals de l'EAP.
«Yo»: hablamos de nosotros a través del arte
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
Educadores sociales, nuevos agentes de intervención socioeducativa