Recursos per a la pràctica.
Los niños pueden divertirse en los museos
Cómo simultanear la diversión y el aprendizaje en los lugares patrimonialesLos programas relacionados con la educación patrimonial son...
Anticipació, comprensió i aprenentatge a partir de textos
Consigna Afavorir en l’alumnat una disposició activa davant la lectura de textos abans de llegir, aportant-li motius per llegir-los. Prop...
L’avaluació de la competència lectora a les proves PISA
Les proves PISA concreten la competència lectora en la capacitat per localitzar la informació desitjada, comprendre-la, avaluar-la i ref...
L’art d’enumerar
Al nostre voltant hi ha textos de tota mena. Ens indiquen com funcionen les coses, com podem arribar a un indret determinat, què podem fe...
Entrevista a Vicenç Arnaiz Sancho: «Necessitem cultura de la salut mental a l’escola infantil»
Els equips d’atenció primerenca constitueixen un suport fonamental per a les escoles infantils, però avui dia estan gairebé...
El semàfor: una tècnica per regular la ira
La senzilla tècnica de dibuixar un semàfor i de dotar cada color d’un missatge emocional ajuda a regular de manera apropiada la ir...
Feliz y contento