Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpreta...
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpretació L’eina Filmora com a eix ve...
El club del joc de cartes narratiu
Treballar a l’aula des de l’enfocament i les tècniques que proporcionen les pràctiques narratives postestructuralistes de Wh...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. El racó digital.
Hipòtesis i conflictes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: Veure cinema, fer cinema, pensar en el ...
És ben sabut que la imatge audiovisual enganxa les nenes i els nens com una tela d’aranya i que els abstreu de la realitat. Això &...
Es comenta a la Xarxa…
La creatividad como motor de cambio y transformación a través del juego (1.ª parte)
La entrevista al personaje literario en un proyecto de lecturas múltiples sobre el tema de la gu...