“M’agrada llegir!”: Un projecte de dinamització lectora
La lectura és quelcom necessari. És la base del llenguatge; és el viatge a la màgia i a la creativitat; és la via p...
Queremos MusicArte, una proposta de treball interdisciplinari
Queremos MusicArte és un projecte col·laboratiu que, fent ús de les TIC i de les arts (fonamentalment música i plàs...
La bandera del Nepal no es rectangular
Aprendizaje socioemocional y educación musical
El projecte plurilingüe i intercultural de l’escola catalana
L’evolució en els usos lingüístics i el nou context sociolingüístic requereixen una modificació del model ...
El viatge del mentor
La hipòtesi en base a la qual es va realitzar aquesta proposta era que com més experiència amb la literatura juvenil conquer&iacu...
L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
11 reptes per a l’escola des d’una mirada prospectiva
L’escola està en crisi. Les coordenades passades no serveixen per navegar pel segle xxi. Els centres docents estan proposant noves br&uac...