La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (1a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis i estils de relació nous que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
Las escuelas de verano, mucho más que formación del profesorado
Dificultats de comportament: centrar-nos en els aspectes positius
Quan un alumne o una alumna ens crida l’atenció perquè mostra un comportament problemàtic, ens solem centrar en el que fa m...
Relacionad@s
Tú la letra y yo la música
El meu coixí, una proposta de creació d’un espai lector
Aquesta proposta didàctica se centra en els cursos de quart a sisè de l’etapa d’educació primària. S...
Les papallones tenen llengua?
En el present text s’insisteix en la idea que l’educació és un tipus específic de conversa entre docents i alumnes or...
Un nadó arc de Sant Martí
S’anomena nadó arc de Sant Martí l’infant que neix en el marge d’un any després de la mort d’un nad&oacut...