El lector feble des de la biblioteca
Quan pensem en el lector feble des de la biblioteca escolar, hauríem de tenir en compte les seves necessitats a l'hora de dissenyar acti...
Fonaments teòrics de l’ensenyament de la literatura a secundària
L'ensenyament de la literatura es va vehicular, originàriament, a través de la seva història i es va dissenyar com a eina de suport pe...
Els aprenentatges lingüístics en altres disciplines
L'estudi d'una llengua segueix tres grans eixos: la història, les estructures i els usos. Si el primer i el segon corresponen, bàsicame...
Aprendre matemàtiques a secundària a través de l’anglès
El present escrit és una mostra d'algunes de les activitats AICLE, de matemàtiques a través de l'anglès, dutes a terme amb alumnes de...
La subjectivitat a l’aula
En aquest article, hi volem relatar una experiència d'aprenentatge de dos continguts bàsics de l'assignatura de llengua (l'objectivitat...
Rescat de llegendes urbanes
L’experiència que presentem es basa en una seqüència didàctica sobre el tema de les llegendes treballada amb el profes...
Ressenya: Com s´aprenen les llengües en secundària
Reconèixer l’autoritat