Liliana Aldai
CONTES
Però, per què no avancen? OHMURA, T. Corimbo, 2019 Un nen petit passeja amb el seu tricicle. Para i pregunta a l’operari: «Ei! Pe...
Fer cerca d’informació a l’escola
Aquest article és un intent de definir què és la cerca d'informació i donar pautes per treballar-la a l'escola amb l'explicació d'un...
Arreglando la casa
Situacions d’aprenentatge per a la reflexió interlingüística
La inclusió educativa, un dret
L'atenció a la diversitat de l'alumnat, un fet a totes les aules, és possible amb una metodologia didàctica i uns currículums no unif...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Blog de l’OMEP: Derechos desde el principio L’Organització Mundial per a l’Educació Preescolar (OMEP) és una organitz...
AICLE: integració de llengua estrangera, continguts i competències
La posada en marxa de programes educatius que utilitzen la metodologia AICLE, d'aprenentatge integrat de llengua i continguts, comporta u...