Para ser letrados: Voces y miradas sobre la lectura.
L’avaluació a l’àrea lingüística
Disposem d’aportacions sobre l’avaluació a l’àrea de llengües que qüestionen el que s’havia fet fins a...
Característiques de les proves competencials en contextos no escolars
L’objectiu d’aquest article és aportar una mica de llum a les proves que avaluen la competència lingüística comu...
En context: TikTok: un recurs de llenguatge no verbal
En l’activitat que presentem treballarem l’expressió del llenguatge no verbal i la cooperació a través del text liter...
Ressenya: Quin embolic! Poemes, contes i altres textos per llegir rient
La composició escrita. Com ensenyem a escriure, com n’aprenen els alumnes?
L'article planteja tres qüestions: els aspectes bàsics sobre la composició escrita com a objecte d'ensenyament i aprenentatge; una apr...
Investigar la llengua que s’utilitza
L’article mostra una proposta formadora de docents de lletres que va tenir lloc a la Universitat Nacional de San Martín (Argentina). Desp...
Crònica: XVI Taller Nacional per a la Transformació de la Formació Docent en Llenguatge