La fàbrica d’afectes
Lectura: Línies de falla
De les evidències a la programació de seqüències
La inclusió educativa, un dret
L'atenció a la diversitat de l'alumnat, un fet a totes les aules, és possible amb una metodologia didàctica i uns currículums no unif...
Joan Vaello. “No hi ha problemes, hi ha reptes. El problema t’atura mentre que el repte t’estimul...
Fa trenta-dos anys que em dedico a l'ensenyament. Hi vaig començar com a mestre; després, vaig fer de professor de filosofia a secundà...
Els rols i estereotips de gènere a l’àlbum il·lustrat
Proposta metodològica d’aula Aránzazu Sanz Tejeda Universitat de València La reflexió a l’aula sobre aspectes de g...
Talleres interculturales en la escuela pública
En la escuela debíamos establecer relaciones equilibradas con las personas recién llegadas; había que comportarse de manera solidaria,...
Aumento de alumnado inmigrante y éxito escolar
En las pruebas de competencias básicas en comprensión lectora hemos pasado de un 17% en el año 2001 a un 85 % en el año 2006, al mism...