Reflexió sobre el sistema d’escriptura i primera alfabetització
Descobrint l’escriptura infantil al segon curs de grau de Magisteri
RESSENYA: Pedagogías invisibles. El espacio del aula como dicurso
«No hi ha res que sigui intranscendent a l´espai de l´aula» és una de tantes afirmacions aforístiques amb les quals María Acaso (p...
WEB: Guia multimèdia de la prosòdia del català
La es revela una eina útil en aquesta qüestió. Es tracta d´un recurs que ha estat coordinat per investigadores de la UAB i la UPF, é...
Paraules augmentades: jugar per reflexionar sobre la llengua
Aquest article presenta algunes característiques del joc com a activitat sociocultural encreuada amb el llenguatge, amb els llenguatges, ...
Una metodologia per ensenyar llengua en contextos multilingües
Un repte de l’educació és saber com, partint de les competències plurilingües de l’alumnat divers, es pot aconse...
Crònica: XI Taller Llatinoamericà per a la Transformació de la Formació Docent en Llenguatge
Dels racons de la formació docent
Al present article s’hi narra l’experiència del curs taller de tècniques Freinet que impulsa des de l’any 1988 el Movi...