El tiempo de la narración: una secuencia de trabajo gramatical
La seqüència presentada en aquest capítol se centra en el reconeixement i en la manipulació dels procediments lingü&iac...
Los conceptos gramaticales de los alumnos de secundaria: el pronombre personal
El treball que recull aquest capítol sobre el pronom sorgeix d’un projecte d’investigació sobre l’activitat metaling&u...
Material para el alumnado: Cómo organizar un proyecto interdisciplinario
Noticias de interés
México
En el mes de julio del 2002 viajé a México invitado por el Colegio de Ciencias y Humanidades de la UNAM con el objetivo de impartir un ...
Com organitzar una aula d’autoaprenentatge d’anglès.
Aquest article tracta de l'experiència de recerca, adaptació i classificació de materials per realitzar activitats d'autoaprenentatge ...
I els nostres alumnes, què en pensen de la lectura?
Als instituts, el professorat comenta moltes vegades que els alumnes no entenen el que llegeixen, però no és fàcil decidir-se a prendr...
Llegir i escriure en el primer cicle de prmària: aportacions d’una recerca
En aquesta contribució, es dóna compte d'una recerca que ha abordat les condicions de l'ensenyament de la llengua escrita. És producte...