Pacto social y político para la educación
Sin lugar a dudas, el sistema educativo español se puede mejorar y, por lo tanto, existe la necesidad de llegar a acuerdos sobre los med...
Éloge de la paraphrase.
L’àlbum il·lustrat: gaudi literari o recurs imprescindible per a l’aprenentatge lector?...
L'objectiu d'aquest treball ha estat comprovar que els àlbums illustrats, si són mediats adequadament pels mestres, esdevenen productes...
Al fil del discurs. Continuïtat i segmentació paragràfica.
A la llum de la metàfora del text com a teixit, s'explora en aquest article el principi de continuïtat de la retòrica antiga, es relac...
Entrevista a Bernard Aucouturier. «Todos los problemas de comportamiento se originan en los déf...
Experimentar con frutos en el 0-3
Los frutos ofrecen muchas posibilidades manipulativas y sensoriales:- Estimulan el conocimiento de los sabores, olores, colores, formas, ...
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre… de la tempesta
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre... de la tempesta David Altimir Sans Mestre a l’escola Les Pinediques. Taradel...
Del género al transgénero: crecemos en el aula
Marta Sotelo Soto, Patricia Taboada Castro, Milena Varela Fernández, Aida Villamisar Vázquez En este artículo se trata la perspectiva d...