El plaer salvatge pel so de les paraules.
El concepte d'eufonia no ha tingut una formulació positiva, sempre ha estat més allò que cal evitar que no pas allò que cal fer. La b...
L’ensenyament de la literatura a l’ESO: primeres preguntes
En el present article, s'hi proposa una reflexió adreçada als professionals novells, prèvia a qualsevol intervenció en l'ensenyament ...
Els límits del discurs literari.
Aquest treball presenta el tema de la caracterització del discurs literari enfront d'altres tipus de discurs lingüístic. S'hi revisen ...
Desarrollo de la identidad en la primera infancia
¿Qué pasa con el 0-3?
Talleres de matemáticas con las familias
Conocerse para el presente y orientarse para el futuro¿Qué aprenderán?¿Cómo aplicarlo en el aula?...
Conocerse para el presente y orientarse para el futuro Se propone utilizar el género discursivo del autorretrato para analizar los intere...
Entre la urgència i la importància. És viable l’essencialitat?
Entre la urgència i la importància: és viable l’essencialitat? Un compromís social per a l’escola, l’educaci...