Liliana Aldai
Quieto
Anagrama. Barcelona, 2008.Desde la sencillez de un relato de fácil lectura, sin excesos literarios, con precisión en las descripciones,...
Los programas de educación social como nexo articulador entre la escuela y el municipio
En algunas comunidades, como la extremeña, existe el educador social, un profesional novedoso en los centros educativos de secundaria. S...
L’ensenyament de la literatura.
La redacció d'ARTICLES ha cregut oportú demanar a diversos escriptors i escriptores en llengua catalana que alhora són professors/es d...
Puntuació: recerca, concepcions i didàctica.
L'article aspira a oferir una visió de conjunt de l'estudi de la puntuació i la seva didàctica. Per això desplega els tres mots clau ...
La discussió metacognitiva per aprendre a estudiar.
L'estudi de textos és una de les tasques que habitualment realitzen els estudiants a l'educació secundària obligatòria. Disposar d'es...
La formació de lectors literaris a través de les seqüències didàctiques en forma de projecte
La metodologia de la seqüència didàctica en forma de projecte va mostrar, des que es va implantar a començament dels anys noranta, la...
Experimentamos con los imanes