Una sesión de «La descoberta de l’Aristòtil Mas»
Contribuyendo a un ambiente terroríficamente saludable desde la expresión corporal
Dirigimos nuestra aportación hacia la educación formal, en secundaria, planteando la organización de un pasaje del terror donde se imp...
L’estratègia concessiva, un repte en l’ensenyament de l’argumentació
La concessió només apareix definida sintàcticament en la majoria dels manuals escolars que hem consultat. Alguns (molt pocs) la inclou...
Projecte interdisciplinar de llengua i ciències socials: viatge a la carta.
Aquest article és l'exemplificació d'una seqüència didàctica o d'un petit projecte interdisciplinari de les àrees de Llengua i de C...
Panoràmica de la literatura juvenil actual.
Una anàlisi de la producció literària adreçada als joves a partir de dos tipus de corpus que, en un primer cop, poden semblar dispars...
Interacció i aprenentatge en la formació de mestres per al plurilingüisme.
L'observació del diàleg que es desenvolupa entre tres estudiantes de la diplomatura de Mestre d'Educació Primària permet de dur a ter...
Montse Boliart, técnica de educación infantil. Aprender de los que saben
"Cuando llegué aquí, hace tres años, me sorprendió un proyecto totalmente nuevo". Montse Boliart trabaja en equipo con unas maestras ...
El aprendizaje en medio de la pandemia