¡Quiéreles tal como son!
Cómo se trabaja en un centro cuando éste se propone cambiar
AntecedentesEl profesorado del instituto de Badia del Vallès posee una tradición de planear y ejecutar decisiones estratégicas de form...
«Cuando navego, yo controlo».
Literatura y cine
IntroducciónEl alumnado está en contacto constante con el mundo del cine a través de las salas cinematográficas, de la televisión o ...
Anar al teatre a secundària: noves propostes dels espais escènics de Barcelona
L'objectiu d'aquest article és presentar els espais per a l'ensenyament del teatre en el currículum de secundària i conèixer quins ti...
Fases en l’adquisició del saber ortogràfic.
Tal com ens suggereix, l'article aborda les qüestions referides a l'adquisició del sistema gràfic. Les autores es pregunten si les eta...
Planificar vol dir també escriure.
Pretenem a aquest article reflexionar per una part sobre el processos cognitius i les conductes de l'escriptor implicats en la planificac...
El PEL a primària: un instrument integrador.
Les classes de llengua de primària es veuen notablement enriquides amb la introducció sistemàtica del PEL a l'aula. Els alumnes s'inic...