Lectura y escritura en el aula de música. Describir las sensaciones
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Cuadernillos de verano
Con la llegada de las vacaciones, las familias se enfrentan a la tarea de reorganizar la actividad diaria durante dos largos meses de ver...
El acceso a la cultura como derecho de la ciudadanía. Un valor común de la escuela y la educaci...
La escuela no queda nunca al margen del contexto social y cultural en el que se desenvuelve la vida cotidiana de sus alumnos. En este sen...
Quan l’escenari es transforma en aula
Aquest article presenta l'aposta que fem de cinc anys ençà al nostre centre: la realització d'un musical que oferim tant al districte ...
Valor social de l’ortografia.
L'autor introdueix el tema parlant de l'origen dels sistemes gràfics, sobretot de les causes del seu naixement. Explica la relació entr...
Mirar-se el text des del punt de vista de la modalització.
En aquest article, l'autor hi ressalta la importància de treballar al llarg de tota la secundària la comprensió textual i de fer-ho ut...
¿Qué valoras más de tu profesión?