Ressenya: Escrivim: Seqüències didàctiques per a l’escola
Aprendizajes de la pedagogía sistémica
movimientos sistémicos, La visión sistémica que aporta esta pedagogía está relacionada con el trabajo de las constelaciones familiar...
«Fa molt i molt de temps…»
Sessió de filosofia en un grup de segon de primària format per deu nens i onze nenes de 7 i 8 anys al CEIP Ruperto Chapí, de Vill...
El concepte d’autonomia en el desenvolupament infantil primerenc.
Els abordatges dels nens amb trastorns del desenvolupament en la protoinfància, tant a nivell de la criança, com de l'educació o de la...
El treball cooperatiu en la pedagogia de projectes
El treball en equips cooperatius és un tipus d’organització social de l’aula cada cop més emprada a les escoles que t...
Viure la literatura des de l’escola: les setmanes literàries.
Des de fa set anys, els mestres de l'Escola Gavina (Picanya) van encetar una experiència d'apropament a la literatura: va nàixer, doncs...
Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...
El bosc com a inspiració. Un taller d’art contemporani a secundària
El present article descriu un taller d'art contemporani a l'institut Corbera durant l'Any Internacional dels Boscos. Lluny de l'art pour ...