Persones grans voluntàries a les aules de cinc anys
La participació de diversos agents socials en els processos d'ensenyament i aprenentatge escolar és un eix fonamental en el projecte ed...
Millorem les estratègies de càlcul mental
L’objectiu d’aquest article és fer extensiva la nostra experiència arran de l’assessorament nascut de la necessitat de...
Juguem amb els tòpics literaris i avaluem un lapbook
Juguem amb els tòpics literaris i avaluem un lapbook Presentem dues activitats per treballar amb audiovisuals els tòpics literaris i les ...
El “Quijote” y la educación literaria
No todo está perdido.Muere Don Quijote pero queda Sancho,de pie, loco. Hay esperanza.(Roberto López Moreno, 1991)El ingenioso hidalgo d...
Educadora i mare alhora
El Martiño té 14 mesos i l’any passat ja anava al centre. Aquests primers dies són durs per a tothom, però per al Ma...
Miquel Àngel Essomba, experto en temas de interculturalidad. «Romper barreras, construir puentes»
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre… de la tempesta
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre... de la tempesta David Altimir Sans Mestre a l’escola Les Pinediques. Taradel...
A propòsit de les funcions textuals de les oracions declaratives.
L'article tracta d'alguns aspectes de la funció textual de les oracions gramaticals que en la comunicació tenen la funció específica ...