Per aprendre ciències cal aprendre a parlar sobre les experiències i sobre les idees.
Ensenyar i aprendre és, básicament, un procès de comunicació entre l'alumnat i el professorat.Els estudiants, quan observe...
L’ensenyament de la lectoescriptura a l’antiga Roma.
A Roma, el mestre que ensenyava a llegir, escriure i comptar era l'anomenat ludi magister. Aquests coneixements s'ensenyaven en llatí, p...
La sabateta de vidre.
Tiempo de escuela, tiempo de vida
Hoteles para nuestros insectos
Presentamos cómo el alumnado de 3.o de EP del Colegio Público Alfonso X El Sabio (San Adrián, Navarra) desarrolló un proyecto para...
Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació
Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació Albert Díez Vañó Investigar per Comprendre és una manera de proposar ...
Quan disseny i pedagogia van de bracet
Quan disseny i pedagogia van de bracet Fidel Navarro Garcia Aquests últims anys hem apostat per una millora pedagògica centrada en l’a...
El juego infantil: mapa y tesoro
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Cuando hablamos del juego, las maestras, en las escuelas, tenemos dos retos. Por un lado,...